Posted by: Mihkel | august 7, 2009

Esilinastus

Praegu on olemas nn must versioon muusikalist liikuvas pildis. Kui kunagi (loe: loodetavasti augustikuu jooksul) saab valmis ka puhtand-versioon, siis võiks teha suuremat sorti ühisvaatamise. Küsimus: millal? Ilmselt vahetult enne seda, kui “Tartu inimesed” Tartusse põgenevad ja muu seltskond hajub koolidesse ning mujale. Ning: kus? Ilmselt tuleb seda teha koolimajas, AGA oleks äge see, kui me saaks teha kinuõhtu noortelaval. Oleks vaja ühte suurt valget riiet, natukene juhtmeid, et oleks elektrit, projektor ning rüperaal. Ning: kellele? Muusikali seltskonnale kindlasti, aga kas ka laiemale publikule – inimesed, kes muusikalile ei jõudnud. Või inimesed, kes tahaksid veel näha, neile teeks eraldi sessiooni. Kas on hakkajaid inimesi?

Palun genereerige siia mõned mõtted selle kohta.

Responses

  1. Ma teeks ettepaneku teha see mõnel laupäeva õhtul.
    Valge lina asjus pole kindel, aga rüperaaliga võin toetada. 😀

  2. Ma usun, et me suudame Sind mõjustada ka oma voodilinast loobuma. Kamba peale saadud linad õmbleme kokku ja voila!

  3. Mu voodilina ei ole valge, kahjuks või õnneks. 😀 Aga meil koolis ükskord oli vaja varjuteatri jaoks lina ja siis minu meelest saime selle Ly Renteri käest, kui ma ei eksi.

    • Selge. Kui koolis pole, siis me võime ju uurida küll tema käest.

  4. Ma tahaks ka sellega seoses midagi kasuliku teha.

    • Kui tegemiseks läheb, anname teada.

  5. olgu, tore;)

  6. välismaal viibimise tõttu jäi mul muusikal laivis nägemata ning seetõttu sooviksin väga seda kas või filmilindilt näha, seega, kui selline võimalus tõesti kõne alla tuleb, siis üritaksin end rohkem kui meelsasti kohale vedada. =)

  7. Mina oleks igatahes käpp!
    Konkreetselt aidata ei oska, kuid abiks loodan ikka olla.
    Tahaks näha oma esitust ka läbi kaamerasilma.

  8. Kui kuupäev vähegi sobib, olen kohal:)
    Kinu peab saama!


Lisa kommentaar

Kategooriad

