Posted by: Nele | veebruar 26, 2009

Projekt on esitatud ning mõned nädalad tagasi istusime väiksema seltskonnaga koos, et mõtteid mõlgutada ja erinevaid ideid leida, kuidas seda asja käima lükata. Peale mõnusa olemise panime üht-teist ka paberile, mida oleks vaja ära teha ning mille peale veel vaja mõelda on. Esimesed konkreetsed ülesanded said ka ära jagatud, seetõttu mõtlesin, et võibolla oleks hea meie tuumikgruppi tutvustada.

lisett

Lisett – vastutab kostüümide eest ning saab selles osas abi Piibelt.

paul

Paul – otsib sponsoreid ning vastutab lava ümbruse ning dekoratsioonide eest koostöös Antsuga.

miq imgp2812

Mihkel ja Nele – teevad reklaami

pict0164

Marianne – tegeleb toitlustuse ja majutusega ning korraldab koos Nelega kokkusaamisi tiimile

p8140052

Mehis – vastutab lavastuse terviku eest.

Selline näeb siis praegu meie tiim välja, aga sinna liitub kindlasti veel inimesi ning kui keegi tunneb, et ta on asjast huvitatud, antku kindlasti teada!

Responses

  1. Count me in!

  2. Nele, küsimus Sulle. Milline pilt eristub teistest?

  3. Aitan meeleldi juhul kui on abi vaja:)

  4. @Miq: kõik on erinevad ju 😛
    või sa vihjad minu omale?

  5. Mm. Miks Sa nii arvad? Minu meelest sobiks siia palju paremini see pilt: http://www.flickr.com/photos/miyaagi/1038924153/

  6. Mhmh 😛 Sa tead, et mul ei ole selle pildiga soojad suhted. Aga me võime seda järgmisel kokkusaamisel arutada ju 😀

  7. Kes mina olen???
    ma võin näiteks preili asjalik olla:D või siis mm taskulambiga lavale valgust näidata.. või pileteid müüa:D mul on palju rakendusi(:

  8. Sa võid küll preili asjalik olla. Ma katsun varsti mingi parema lehe teha neile inimestele, kes projektiga töötavad. Siis saad oma pildi ka üles 😀
    Ja neid müümise inimesi on ka vaja. Kontsertite ajal ka…teed ja küpsiseid 😛

  9. Ma võin ka müüja olla. 😀 Igatahes 2.mail tuken vaatan sinna castingule ka, et mis toimub. 🙂

  10. Tule kindlasti!


Lisa kommentaar

Kategooriad

